My shop

My shop
My shop

pondelok 19. mája 2014

Tvorenie s Miškou...

Miška veľmi rada kreslí, maľuje, vystrihuje, lepí a tak... V poslednom čase sme sa pustili do niekoľkých techník, ktoré sme buď ešte predtým nevyskúšali, alebo sme ich nerobili poriadne dlho.
Prvú inšpiráciu som našla na tejto stránke: dielnička.sk . Hneď na druhý deň sme mali s Miškou čas na seba, lebo nešla do škôlky a tak sme to skúsili a vytvorili sme frotážovaciu doštičku, ktorú ešte plánujeme ďalej využiť.

Po zaschnutí...

Miška sa pustila do  svojho veľkého projektu Zoologická záhrada. Kreslila to dva dni...


A tento víkend sme spolu s jej kamarátkou vyskúšali tupovanie pomocou šablón. A tiež ma prehovorili, aby som im pomaľovala tváre, samozrejme farbami na tvár... 



Robili sme ešte kadečo iné, ale zabudla som použiť fotoaparát. Ako napríklad dnes, keď som bola v škôlke a vyrábali sme s deťmi obrázky pomocou servítkovej techniky...

1 komentár:

  1. to je také pekné... málokto sa venuje tak deťom.. dúfam že raz budem mať aj ja také šikovné detičky a že budeme spolu tvoriť :)

    OdpovedaťOdstrániť